woensdag 4 februari 2009

Filmpje: wat is een persoonsvorm?

Ik ben de afgelopen tijd heel druk geweest met het maken van een filmpje: Wat is de persoonsvorm? Ik kreeg van een leerling van mij de vraag waarom een persoonsvorm een persoonsvorm genoemd wordt. Ik heb het uitgelegd en vervolgens ben ik aan de slag gegaan om het in het algemeen toe te lichten.

Het resultaat kan je vinden op:
http://www.taal-spelling.nl/downloads/cursussen/Wat_is_een_persoonsvorm_v2.pps
Het is nu nog een powerpoint filmpje, dus je moet het eerst downloaden en dan kan je het met de powerpoint viewer bekijken. Als je die niet hebt, kan je die vinden op de Microsoft site (google op "powerpoint viewer downloaden" en je komt er vanzelf).

1 opmerking:

Unknown zei

Prachtig gemaakt. Zeer duidelijk.

T. Keulaerds
Docent Nederlands